Magazín pro ženy bez cenzury

magazín pro ženy

Vítejte na stránkách věnovaných především ženám. Vše co vás zajímá o vztazích, módě, ale i využití volného času a zkrášlení svého bydlení. 

Láska a vztahy je kategorie určená pro všechny - od signles po ty v dlouhodobých svazcích. Příběhy čtenářek, radosti i strasti, které k životu jednoduše patří. Sheldon Cooper by mohl vyprávět.

Volný čas a práce - ať už jste studentka, maminka na mateřské nebo ředitelka firmy, najdete si zde to své. S prací se to nesmí přehánět, budeme vám dodávat tipy na plnohodnotné využití volného času!

Zdraví je to nejdůležitější, co v životě máme, ale někdy si to naplno neuvědomujeme. Budeme se zde zabývat především civilizačními chorobami, které sužují snad všechny, kteří žijí moderním životem.

Samozřejmě nezapomeneme ani na zkrášlování vašeho bydlení. Dodávka designových i funkčních tipů až na vaši obrazovku.

Móda - od aktuálních trendů po okrajově probírané záležitosti jako jsou různé styly, minimalismus či retro.  

 

Home

Proč nejezdit pod 1 E na 1 km

Spousty začínajících podnikatelů v oboru mezinárodní kamionová přeprava se do ježdění pouští bezhlavě a vidí snadný zisk i v případě, že jim spedice platí řekněme 70 centů na 1 km. Spočítají si v hlavě, že jeden km je bude stát za naftu 9 Kč a dostane 17 Kč ( 0.70 Euro ), to je 8 korun zisk na kilometr. Při 10 tisících km měsíčně je to 80.000 Kč... ještě si myslí, že vše podhodnotili, že spotřeba bude menší, nafta zlevní a najede víc km.

Poplatí leasing, něco řidičovi, něco na opravy a rázem vydělají balík. Ovšem to je obrovský omyl. 17 Kč na kilometr nemůže dopravce v žádném případě uživit... leda snad, že by vozil pár tun po samých rovinách, nebo že Rockefeller objeví nové ložisko ropy a nafta o dvojnásobek zlevní.
Jak jsme přišli na částku 23 Kč/km? Tahač 2,40; opravy a údržba 2,50; návěs 0,20; gumy 0,80; nafta 9,00; mýto 3,50; řidič 3,50; statní náklady 1,00. Celkem to tedy dává 22,90 Kč. Na závěr musím ještě podotknout, že výpočet se týkal plachtového návěsu, při ujetí 10 tisíc km měsíčně, s průměrnou hmotností nákladu po průměrném terénu a že se občas dostanete také domů. V jiných případech se mohou náklady značně lišit a jejich výše může být až dvojnásobná.